>Šta predstavlja 15-godišnja obaveza popravljivosti po razumnoj cijeni?


Od 1. januara 2022. godine, Tefal je pojačao svoju posvećenost popravljivosti proizvoda produžavajući dostupnost dijelova sa 10 na 15 godina po razumnoj cijeni, za nove proizvode lansirane 2022., kao i za proizvode koji su još u proizvodnji. Sa 96% referenci prodatih 2021. pod 10-godišnjim logom popravljivosti, Tefal jača svoju posvećenost širom Evrope.

Mogucnost Popravke 15 godina

Tefal Na vašoj strani...

Naši proizvodi su dizajnirani za jednostavnu popravku, rastavljanje i ponovno sastavljanje.
Sa više od 50.000 artikala na zalihama,
sve je učinjeno da se popravi samo ono što je neophodno i to po najnižoj cijeni.

Mogućnost popravke tokom 15 godina po razumnoj cijeni

Tefal inženjeri razvijaju proizvode zasnovane na povratnim informacijama sa terena, čineći nove generacije proizvoda sve lakšim za ponovno sastavljanje. Svaki novi proizvod se sistematski analizira kako bi se kvalifikovao za oznaku "15-godišnja popravljivost po razumnoj cijeni".


15 godina

Tefal je posvećen pružanju tehničkih rezervnih dijelova za gotovo sve svoje proizvode čak 15 godina nakon kupovine.*


8,2 miliona dijelova na preko 30 000 m2 površine

Kako bi garantirao maksimalnu trenutnu dostupnost vaših rezervnih dijelova, Tefal skladišti rezervne dijelove kako bi pokrio potrebe u godinama koje dolaze, na proizvode čija je proizvodnja zaustavljena.


Cijena popravke je često jeftinija od zamjene proizvoda Radeći na cijeni rezervnih dijelova i nudeći popravke po principu ključ u ruke, Tefal čini sve kako bi popravke bile što ekonomičnije. Popravak ni na koji način ne mijenja kvalitetu proizvoda, te je popravljen uz upotrebu dijelova koje je odobrio brend..

* Više od 96% proizvoda koje je Groupe Seb plasirao na tržište u Evropi u 2021. bilo je u skladu sa 10-godišnjom obavezom popravke koja je važila do 31. decembra 2021. i ista je zamenjena sa 15-godišnjom mogućnošću popravke po razumnoj cijeni od 1. januara 2022.. Rezervni dijelovi koji mogu biti izvedeni iz alternativnih tehnologija.

Tefal blizu vas...

Najbolju uslugu za vaše proizvode pružaju profesionalci obučeni u Tefal u, koji će uvijek tražiti rješenje za produženje upotrebe proizvoda.
Danas je na raspolaganju više od 6.200 ovlaštenih profesionalnih servisera koji garantiraju trajnost proizvoda bilo gdje u svijetu, bez obzira na zemlju kupovine ili upotrebe.

Kliknite na tipku kako biste locirali najbližeg servisera vašem domu. Ne zaboravite unaprijed pretražiti naš opsežni sistem podrške kako biste pronašli rješenje na mreži.

Pronađite servisera    Često postavljana pitanja

6,200 servisnih
centara

Popravljivostje jednostavna

Jednom jednostavnom posjetom vašeg ovlaštenog servisera, neispravan dio vašeg Tefal proizvoda može se brzo zamijeniti.

To osigurava da se proizvod može popraviti nakon garantnog roka i da se može koristiti dugi niz godina. Također možete naručiti rezervne dijelove i pribor za vaše Tefal proizvode direktno online.


Naručite dijelove
Popravak je jednostavan

3D štampa za popravku vaših proizvoda na duže vrijeme!

Danas je više od 3.000 proizvoda već popravljeno pomoću 3D štampe. Ova tehnologija omogućava brzu proizvodnju dijelova na zahtjev, kako bi se smanjile zalihe rezervnih dijelova i povećala njihova dostupnost. Svi 3D štampani dijelovi prolaze kroz namjenski proces kvalifikacije kako bi se osigurao kvalitet i trajnost.

3D print
Sada shvatamo da su to proizvodi koji zaslužuju dug životni vijek
Alain Pautrot - potpredsjednik za zadovoljstvo potrošača Pogledajte intervju