Šta je popravak?

TEFAL se obvezuje na popravak proizvoda
narednih 10 godina, širom Europe.


Obzirom da su zaštita okoliša i borba protiv otpada naša glavna briga.

Mogucnost Popravke 10 godina

Tefal Na vašoj strani...

Naši proizvodi su dizajnirani kako bi se lakše popravili,rastavili i ponovno sastavili.
Veliki broj dijelova pohranjuje se posebno
(40 000 referenci pohranjenih u Francuskoj za Europu) kako bi se izvršile potrebne popravke uz najniže troškove.

Tefal inženjeri predlažu modifikacije bazirane na operativnim povratnim informacijama kako bi se osiguralo da se nove generacije proizvoda još lakše mogu popraviti. Svaka nova referenca gotovog proizvoda ovjerena je oznakom ""mogućnost popravke 10 godina"".


10 godina

Tefal se obvezuje da će 10 godina nakon kupovine proizvoda,imati sve tehničke dijelove za gotovo sve proizvode.*


5,7 miliona dijelova na više od 15 000 m2

Da bi se osigurala neposredna dostupnost rezervnih dijelova, polovina zaliha je spremljena u očekivanju za naredne godine, za proizvode koji se više neće proizvoditi.


Troškovi popravki često su jeftiniji od zamjene proizvoda, posebno zbog sniženja cijena rezervnih dijelova (30% u prosjeku od 2012.). Popravka ni na koji način ne mijenja kvalitet proizvoda i smanjuje uticaj otpada na okoliš.

* Više od 95% Groupe Seb proizvoda u Europi 2016. godine ima mogućnost popravke (od toga 22%, s izuzetkom najviše jednog ili dva nedostupna dijela, popravljiva po "razumnom" trošku)

Tefal U VAŠOJ BLIZINI...

Najbolju uslugu za vaše proizvode obezbjeđuju obučeni Tefal stručnjaci, koji će uvijek tražiti rješenje za produženje vijeka trajanja vašeg proizvoda.
Danas, više od 6.500 profesionalnih ovlaštenih servisa sarađuje s vama kako bi se osigurala održivost proizvoda širom svijeta, bez obzira na zemlju kupovine ili upotrebe.

Kliknite tipku da biste pronašli najbliži ovlašteni servisni centar. Ne zaboravite prvo pretražiti kako biste vidjeli postoji li rješenje među mnogim izvorima online pomoći.

Pronađite servisni centar    Najčešće postavljana pitanja

6,500 profesionalnih
servisnih centara

Mogućnost popravke jednim klikom

Nakon što su naručeni,zamjenski dijelovi se vrlo brzo dostavljaju servisnom centru..

To omogućava popravku oštećenog proizvoda, čak i poslije dugo godina nakon isteka garantnog roka.


Naručite dijelove
Popravak je jednostavan

3D štampanje za borbu protiv planiranog zastarijevanja

Da bi se obezbjedila dugoročna opskrba nekih plastičnih dijelova, Tefal je od maja 2016. godine testirao prve proizvode popravljene s 3D štampanim rezervnim dijelovima.

3D print
Sada shvatamo da su ovo proizvodi koji zaslužuju dug život”
Alain Pautrot Pogledajte intervju