Garancijski rok u Bosna za čitav asortiman Tefal proizvoda je 2 godine.

Tefal 2-godišnja garancija pokriva samo kućnu i privatnu upotrebu. Za sve ostale namjene komercijalna garancija ograničena je na 1 godinu. Da biste vidjeli uvjete garancije za svoj proizvod, odaberite jedan od proizvoda u nastavku.

 

Kako da popravim svoj električni proizvod kada je pod garancijom?

  • Vaš proizvod je kupljen od trgovca našeg brenda: odnesite proizvod jednom od naših servisnih centara koji je najbliži vašem domu klikom ovdje, da biste iskoristili pogodnost naše posvećenosti popravljivosti.
  • Ili ga odnesite na prodajno mjesto gdje ste ga kupili (ili kontaktirajte svog trgovca ukoliko ste ga kupili putem putem online prodaje).

Kako da popravim svoj električni proizvod kada više nije pod garancijom?

  • Popravite svoj električni proizvod sami konsultirajući naša najčešća pitanja.
  • Ili odnesite proizvod jednom od naših ovlaštenih servisnih centara. Najbliži možete pronaći klikom ovdje.

Mali kućanski aparati

Niste pronašli željene informacije? Kontaktirajte nas

Posuđe, plehovi i ekspres lonci

Niste pronašli željene informacije? Kontaktirajte nas

Garancija za dodatke, rezervne dijelove i kuhinjski pribor

Niste pronašli željene informacije? Kontaktirajte nas

Vaš zahtjev se odnosi na posuđe

U okviru garancije postoji nekoliko mogućnosti:
  • Vaš proizvod je kupljen od trgovca našeg brenda: vratite proizvod na prodajno mjesto gdje ste ga kupili (ili kontaktirajte svog prodavca ako ste ga kupili putem online prodaje),
  • Vaš proizvod je kupljen na našoj web stranici: kako bismo olakšali obradu vašeg zahtjeva, pošaljite nam svoj zahtjev putem naše kontakt forme:
  • Dokaz o kupovini
  • Fotografija vašeg proizvoda (unutrašnja i vanjska strana ako je potrebno)

  • Posuđe ne podliježe popravci i stoga se ne može popraviti.


Šta je međunarodna garancija?

    To je garancija koja vam omogućava da iskoristite sve njegove prednosti, bez obzira na zemlju u kojoj ste kupili proizvod i prebivalište, u svim zemljama navedenim u preuzetom sadržaju iznad.

    Međutim, rokovi garancije proizvoda mogu se razlikovati od zemlje do zemlje. U ovom slučaju, zemlja kupnje je ta koja se mora uzeti u obzir da bi se znalo trajanje garancije.


Šta je 15-godišnja obaveza popravke po pristupačnim cijenama?

    Troškovi dijelova po pristupačnoj cijeni i dostupnost mreže ovlaštenih servisera dio su naše 15-godišnje obveze popravljivosti.

    Poklopac vašeg Tefal aparata se više ne zatvara i vaš aparat više nije pokriven garancijom? Nema potrebe da ponovo kupujete cijeli aparat! Poklopac možete naručiti u našoj prodavnici dodatne opreme. Na ovaj način možete duže uživati u svom proizvodu, a priroda će vam biti zahvalna!

    Troškovi dijelova za popravke, kao i dostupnost mreže ovlaštenih servisera za izvođenje popravki, također su dio naše posvećenosti popravljivosti naših proizvoda 15 godina po pristupačnoj cijeni.